Kennismaken met…
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!
Image of Erik Aaftink

Erik Aaftink

Digital Director
In drie woorden: Sociaal, Ambitieus, Sportief
cup of coffee
Doppio

Korte kennismaking

Waar ben je trots op?
Op mijn vriendin Nikki, die afgelopen november de New York City Marathon heeft gelopen en dat terwijl ze een half jaar ervoor nog vrijwel geen hardloopervaring had. Het was een schitterende belevenis om haar daar toe te juichen!
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Niets lekkerder dan 's avonds na een drukke dag op werk op de racefiets een mooie rit te maken. Meerdere keren per jaar ga ik met vrienden voor een week of weekend fietsen in Limburg, België of Franse Alpen. Ook maak ik graag verre reizen. Zuid Amerika, Zuid-Afrika, of Azië - ik probeer elk jaar wel 1 of 2 reisjes te maken! Gelukkig is het ook geen straf om in Amsterdam te wonen, heerlijk die veelvoud aan kroegjes, nieuwe restaurants, festivals en musea!
Wist je dat ik…
... ruim 10 jaar geleden een half jaar stage heb gelopen op de commerciële afdeling van Go Ahead Eagles (de mooiste voetbalclub van Nederland). Zat ik met een medestudent tegen over de kamer van Marc Overmars, die daar toen technisch directeur was. Mooie tijd!

Erik's Tips

Wat is je lievelingsfilm?
The Godfather trilogie blijft voor mij de beste!
Welk boek kun je aanbevelen?
Nelson Mandela's Long Walk to Freedom was erg indrukwekkend. Momenteel lees ik Het Grote Gevecht van Jeroen Smit over oud-Unilever topman Paul Polman. Aanrader!
Heb je een restauranttip?
De Shortmarket Club in Kaapstad. Beste dining experience tot nu toe en super lekker eten! Dichterbij huis: Vuurtoreneiland. Ook een top beleving!
Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
The Great Hack op Netflix. Bizar om te zien hoe Cambridge Analytica in het pre-GDPR tijdperk op hele slinkse wijze gebruik maakte van Facebook data en hierdoor fake nieuws getarget op zwevende kiezers in USA en UK verspreidde. Must see!

Tot slot

Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
Degene waar ik in het begin van mijn carrière super veel van heb geleerd: Mark Rijsdijk van iProspect
  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon