Lennart Morselt
media strateeg
bij Brandwebbing
In drie woorden: Positief, nuchter en goud eerlijk
50% koffie / 50% schuim melk
Korte kennismaking
- Waar ben je trots op?
- Voor onze klant WE Fashion hebben we 9 jaar op rij (!) een uniek branded content partnership met The Voice Kids mogen begeleiden. Elk jaar was het weer een uitdaging om de styling van de talenten en de koppeling naar WE op een zo natuurlijk maar tegelijk zichtbare manier neer te zetten. De samenwerking bracht WE Fashion altijd veel in termen van een significante lift in zowel haar merk & traffic KPI's. Maar ook vooral veel interne goodwill. De case is dan ook terecht bekroond met een SponsorRing waarbij de jury vooral de lange termijn inzet / partnership gedachte prees. Volgend jaar is WE Fashion er helaas niet meer bij, maar zijn we momenteel alweer druk doende met RTL & ITV met een nieuwe styling partner. Daarover heel snel meer!
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
- Voetbal, fietsen, wandelen met de hond en skien in de winter.
- Wist je dat ik…
- in 1998 mijn carrière begon in de media als trainee bij Ster?
- Waar zou je naartoe gaan in een tijdmachine en met wie/waarom?
- Naar het jaartal 2022, samen met Max Verstappen. Tegen die tijd zijn we hopelijk eindelijk verlost van dat ellendige corona virus en wordt Max voor het eerst wereldkampioen in de F1.
Lennart's Tips
- Wat is je lievelingsfilm?
- Pulp Fiction
- Welk boek kun je aanbevelen?
- 'How to bluf your way into mediaplanning'
- Heb je een restauranttip?
- de Watertoren in Utrecht!
- Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
- Blijf nieuwsgierig naar anderen en stel vragen.
Tot slot
- Wat is je favoriete quote?
- Take the risk or lose the chance.
- Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
- Jesse Schuuring