Roel van Veen
Directeur eigenaar
In drie woorden: communicatie, passie, scoren
Believe it or not: geen idee hoe het smaakt
Korte kennismaking
- Waar ben je trots op?
- Ruim 20 jaar geleden had ik al de visie om te gaan via advertorials voor de inhoud te gaan, nu beter bekend als content marketing. Ook koos ik heel nadrukkelijk voor lokale media: huis-aan-huisbladen en lokale radio/tv. Inmiddels ben ik al jaren een autoriteit op dit terrein. Mijn grootste usp is dat ik mij maximaal kan verplaatsen in de consument. Wat mijn opdrachtgever wil zenden boeit me niet zo, wel wat zijn klant wil horen. Die vertaalslag in een advertorial heb ik ontelbare keren succesvol
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
- Lezen, mensen diepgaand ontmoeten en genieten van de natuur
- Wist je dat ik…
- na mijn vrouw en kinderen het meest houd van IJsland. Alleen de naam tikken geeft me al heimwee. De geur, het landschap, de mensen, de kleuren zijn van een ongekende puurheid.
Roel's Tips
- Welk boek kun je aanbevelen?
- De kracht van het nu. Niks gebeurt in het verleden en in de toekomst, alles gebeurt in het nu. Die zin is van grote invloed geweest op mijn denken en doen
- Heb je een restauranttip?
- L'Ancien Canadien in Quebec voor de beste uiensoep
- Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
- Nodig me uit voor een presentatie over het inzetten van de advertorial, haha.
Tot slot
- Wat is je favoriete quote?
- Een advertentie zet aan tot iets, een advertorial legt het uit