100% NL Magazine BV lanceert Happy View, Alles wat je graag ziet

Happy View, Alles wat je graag ziet

Op 23 oktober 2024 is de eerste editie van het lifestylemagazine Happy View gelanceerd. Het magazine biedt een mix van mode, kunst & cultuur, wonen, beauty, reizen en interviews. Met de ondertitel "Alles wat je graag ziet" richt het zich op lezers met interesse in een luxe levensstijl. Happy View verschijnt twee keer per jaar in een oplage van 70.000 exemplaren en wordt verspreid via geselecteerde verkooppunten en gratis bij aankopen bij Omoda en voor Ici Paris members. Het magazine wordt uitgegeven door 100% NL Magazine BV, die tevens de advertentieverkoop verzorgt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.