20 jaar Quest: Vernieuwing in print en uitbreiding online

Quest

De titel Quest van Hearst Netherlands viert zijn 20-jarig bestaan met vernieuwingen in zowel de printeditie als de digitale content. Het magazine krijgt een fris ontwerp en blijft 13 keer per jaar verschijnen. Online gaat Quest meer nieuwe inhoud bieden, waaronder dagelijkse updates over wetenschap en toegang tot een uitgebreid archief. Deze vernieuwingen zijn gericht op het verrijken van de leeservaring en het toevoegen van waarde voor abonnees. Met de ambitie Nederland op een leuke wijze slimmer te maken, streeft Quest ernaar een verbindende rol te spelen tussen wetenschap en het Nederlandse publiek.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.