Ad Alliance en Disney+ breiden samenwerking uit

Disney+

Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun samenwerking verder uit naar het domein van Streaming Advertising Video on Demand (SAVOD). Vanaf 17 oktober zal Ad Alliance de advertentieverkoop verzorgen voor het nieuwe 'Disney+ Standaard met reclame'-abonnement op Disney+ in Nederland. Deze uitbreiding markeert een nieuwe fase in hun samenwerking, die al zowel online als lineair plaatsvindt.

Dit betekent dat adverteerders via Ad Alliance reclameruimte kunnen kopen binnen het vernieuwde abonnementsmodel van Disney+, dat advertenties bevat. Dit is een strategische zet om meer inkomsten te genereren uit het streamingplatform en tegelijkertijd adverteerders de mogelijkheid te bieden om hun merk te presenteren aan een breed publiek in Nederland.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.