Advertentieverkoop Groei & Bloei naar Bureau Van Vliet

Groei & Bloei

per 1 november jl. verzorgd Bureau Van Vliet B.V. de advertentieverkoop van de titel 'Groei & Bloei' van de uitgever Koninklijke Maatschappij voor Tuinbouw en Plantkunde/Groei & Bloei. Deze titel bestaat uit een magazine, die 10x per jaar verschijnt, een website, nieuwsbrief en social mediakanalen. 'Groei & Bloei' richt zich op tuinliefhebbers van alle niveaus, van beginner tot expert. De kern van de doelgroep wordt gevormd door welgestelde, ervaren tuineigenaren van vijftig tot zestig jaar oud, die beschikken over een ruime tuin en die hun vrije tijd besteden aan het verrijken van hun tuinkennis en -inspiratie. Meer informatie over o.a. de advertentiemogelijkheden en kosten, vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.