Advertentieverkoop Saar weer naar Value Zipper

Saar

Sinds mei 2024 is de advertentieverkoop voor Saar weer ondergebracht bij Value Zipper. Saar, uitgegeven door Snippet Media, biedt een breed scala aan artikelen en rubrieken over reizen, culinair, gezondheid, uiterlijk, familie, mantelzorg, cultuur, pubers en seks. Saar Magazine verschijnt zeven keer per jaar met een oplage van 27.000 exemplaren. Het platform trekt maandelijks 600.000 unieke bezoekers en heeft een aanzienlijke aanwezigheid op sociale media met 64.000 Facebookfans en 15.000 Instagramvolgers onder @saarmagazine. Daarnaast heeft de nieuwsbrief van Saar 32.500 abonnees. De advertentieverkoop van De Saarpodcast wordt verzorgd door BIEN.Media B.V.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.