AgriPers lanceert Nieuwe Oogst EXTRA

AgriPers lanceert Nieuwe Oogst EXTRA

Uitgeverij AgriPers uit Wageningen heeft per 8 december jl. de thematische special 'Nieuwe Oogste EXTRA' gelanceerd. De titel richt zich op boeren en tuinders en verschijnt 6x per jaar als aparte bijgevoegde uitgave bij de reguliere titel Nieuwe Oogst. De oplage bestaat uit 35.167 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC bedragen 5.150 euro. Nieuwe Oogst EXTRA biedt met een speciaal kennispartner-concept adverteerders ook de mogelijkheid om als content partner aan te sluiten.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.