Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic-Fit introduceert Digital out of Home kanaal

Basic Fit International B.V. stelt het narrowcasting netwerk in Basic-Fit sportscholen open voor adverteerders. Elke Basic-Fit vestiging heeft 2 tot 3 schermen, waarop relevante clubinformatie wordt getoond. In 160 sportscholen kan op in totaal 350 digitale schermen met een 2 x 10 seconde commercial worden geadverteerd. Basic-Fit geeft aan dat hiermee 10% van de Nederlandse millennials bereikt kan worden. De kosten hiervoor bedragen vanaf 125 euro per club per periode van twee weken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.