Bereikcijfers NPMM 2024-II in Retriever

NPMM

De bereiksresultaten van NPMM 2024-II (NMO Print & Merken Monitor 2024-II) zijn in Retriever gepubliceerd. Deze publicatie biedt de nieuwste printbereikscijfers voor dagbladen en magazines over de periode Q2 2023 tot en met Q1 2024, waarmee je inzicht krijgt in het lezersbereik en de ontwikkelingen binnen de printmedia. De NPMM 2024-II resultaten geven een helder beeld van de populariteit en het bereik van verschillende titels.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.