Blendle neemt PAPER over van de Persgroep Nederland

Blendle neemt PAPER over van de Persgroep Nederland

Ruim een jaar na de lancering van PAPER door de Persgroep Nederland neemt Blendle het dagelijks verschijnende digitale magazine over. PAPER selecteert dagelijks de beste artikelen uit het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool en regionale dagbladen als Tubantia, De Gelderlander en Eindhovens Dagblad. Vanaf 1 september zal de redactie van Blendle PAPER dagelijks maken. De Persgroep Nederland heeft aangegeven zich te focussen op een aantal grote digitale projecten waaronder 'Topics', een service voor abonnees met onbeperkte toegang tot artikelen van de kranten van de Persgroep.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.