BNR Nieuwsradio verkoopt zelf reclamezendtijd via mediabureaus

BNR Nieuwsradio verkoopt zelf reclamezendtijd via mediabureaus

Vanaf 1 mei gaat FD Mediagroep zelf de verkoop van reclamezendtijd op BNR Nieuwsradio verzorgen. Het betreft de verkoop van radiocommercials via mediabureaus. De exploitatie wordt overgenomen van One Media Sales (OMS) die de verkoop sinds januari 2015 in het portfolio had. FD Mediagroep kan adverteerders crossmediale mogelijkheden bieden met hun 9 merken in print, op radio, online en met event campagnes. Tarieven en aanleverspecificaties zijn te vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.