Bureau Van Vliet B.V. neemt exploitatie Fastball Magazine over

Bureau Van Vliet B.V. neemt exploitatie Fastball Magazine over

De advertentie-exploitatie van Fastball Magazine is per 29 juni 2016 in handen van Bureau Van Vliet B.V. De exploitatie werd voorheen binnenshuis verzorgd. Hels Kabaal BV blijft uitgever van het blad. Fastball Magazine besteedt uitgebreid aandacht aan de honk- en softbalsport in binnen- en buitenland. Het blad verschijnt 11x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren. Kosten voor 1/1 FC bedragen 750 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.