Centercom buitenreclame wint concessie Nissewaard

Centercom buitenreclame

Per 1 juli jl. heeft Centercom Buitenreclame de concessie Nissewaard gewonnen. Centercom heeft in de Gemeente Nissewaard in totaal honderdvijftien 2-signs geplaatst. De serie groottes die in te boeken zijn, betreffen aantallen van tien, vijftien en vijfentwintig 2-signs. Meer informatie over de kosten kun je vinden in Retriever. Voor culturele en/of lokale campagnes kunnen speciale tarieven, specifieke kortingen en/of voorrangsregelingen gelden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.