Chantal Janzen start eigen mediamerk &C And see

Chantal Janzen start eigen mediamerk &C And see

In maart 2017 lanceert Chantal Janzen haar eigen mediamerk: &C. And See. &C bestaat vanaf de lancering uit een maandelijks magazine, een online platform, een mobile app met een eigen shop en vanaf najaar 2017 eigen televisieprogramma’s. &C gaat vooral amuseren, maar ook ontroeren, beschouwen en inspireren. Naast bekende en reeds gevestigde namen is er ook ruimte voor nieuw talent. In de toekomst wordt het bieden van een podium voor nieuw creatief talent één van de belangrijkste uitgangspunten van &C. De pijlers mode, beauty, eten, reizen, lifestyle, wonen, en human interest komen allemaal aan bod en worden door Chantal’s bril bekeken. &C is primair gericht op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 48 jaar. Daarbij ligt de focus van het tijdschrift meer op de doelgroep 25+ en het online platform richt zich meer op 18+. Het magazine wordt in een drukoplage van 100.000 exemplaren verspreid en de kosten voor 1/1FC bedragen 9.500 euro. &C BRANDSTUDIO, de creatief-commerciële unit binnen &C, ontwikkelt cross-mediale proposities op basis van Brand Partnerships. Exclusief, op maat gemaakte branded formats in combinatie met advertising mogelijkheden. Kosten en mogelijkheden hiervan vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.