Clear Channel Hillenaar digitaliseert mast in Rotterdam

Photo of digital out of home Clear Channel

Na het succes van de Double Digital mast langs de A5 in Amsterdam heeft Clear Channel Hillenaar nu ook een tweede mast gedigitaliseerd. De analoge zijdes van de Reclamemast Rotterdam aan de A16 zijn vervangen voor drie digitale LED-schermen. De mast wordt onder de naam 'Triple Digital' verkocht. Het tarief voor inzet van 300 m2 advertentieruimte verdeeld over deze drie vlakken bedraagt € 7.500,- per dag. Gemiddeld komen er 306.000 passanten per dag langs deze locatie (Bron BRO 2015).

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.