Clear Channel Nederland digitaliseert reclamemast Waddinxveen

Clear Channel Nederland digitaliseert reclamemast Waddinxveen

De reclamemast, 'The Diamond' genaamd, is voorzien van 2 ledschermen van 91m2. De schermen zijn van hoge kwaliteit en zijn o.a. uitgerust met lichtsensoren die de lichtsterkte aanpassen aan het moment van de dag. The Diamond is gepositioneerd aan de A12 tussen Den Haag en Utrecht waar 1.366.240 passanten per twee weken geteld worden. Adverteren kan als onderdeel van een loop, waarbij de advertentie 6 seconden per loop van 24 seconden in beeld is. Adverteerders kunnen ook kiezen voor full ownership, waarbij een campagne een of meerdere dagen non-stop en exclusief te zien is. Tarief voor 2 weken onderdeel van een loop bedraagt 26.520 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.