Cobouw wordt weekblad

Cobouw wordt weekblad

Het vakblad Cobouw van uitgever BIM Media B.V. verschijnt sinds 16 maart jl. als weekblad, voorheen was het een dagblad. Tot 3 juni a.s. verschijnt naast het weekblad de krant nog twee keer per week. Hierna wordt het weekblad twee keer zo dik en telt dan 72 pagina's. Voor het dagelijkse nieuws is er een Cobouw app gelanceerd. De nieuwe formule van de papieren editie biedt meer ruimte voor journalistieke diepgang waarbij de focus ligt op innovatie, data en de regio. Cobouw blijft zich richten op ondernemers binnen de bouwbranche. Het nieuwe weekblad verschijnt in een oplage van 7.200 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 4.900 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.