De Persgroep Nederland lanceert ADR Nieuwsmedia

De Persgroep Nederland lanceert ADR Nieuwsmedia

AD en alle regionale kranten van de Persgroep Nederland profileren zich per vandaag als ADR Nieuwsmedia. De centrale redactie in Rotterdam verslaat het internationale en nationale nieuws en achtergronden voor het AD, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, de Gelderlander, de Stentor, PZC en Tubantia. De regioredacties verslaan al het eigen regionale en lokale nieuws. Het is daarmee de grootste nieuwsorganisatie van Nederland met één landelijk dagblad, zeven regiotitels en 57 regionale edities. De introductie van ADR Nieuwsmedia gaat gepaard met enkele veranderingen in de onderhavige titels. Naast een nieuwe vormgeving voor alle titels zullen er elke dag meer pagina’s economie zijn. Voor specifiek de nationale editie van AD komen er dagelijks extra pagina’s rond gezondheid, wonen, uitgaan, geld en werk. De Persgroep Nederland blijft het aanspreekpunt voor de advertentie-exploitatie. De huidige commerciële mogelijkheden voor de verschillende kranten titels blijven gehandhaafd. In de toekomst zullen er nieuwe commerciële pakketten worden samengesteld onder de brandnaam ADR Nieuwsmedia. Deze zullen in Retriever worden gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.