De Zaak gaat verder als online magazine

De Zaak gaat verder als online magazine

Dutch Network Group stopt met de printuitgave van het zakelijke tijdschrift De Zaak. Het laatste geprinte nummer verschijnt 8 april 2016. Hierna is het blad volledig digitaal beschikbaar als online magazine. Het vakblad blijft zich richten op ondernemers en managers binnen het midden- en kleinbedrijf. De verschijningsfrequentie van het online magazine is 8x per jaar. Ook krijgt De Zaak Online aankomende maand een geheel nieuwe website. Het digitale platform van De Zaak heeft een bereik van 220.000 unieke bezoekers per maand.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.