Eisma Media Groep neemt Klusvisie over

Klusvisie

Met ingang van 1 januari 2024 neemt Eisma Media Groep de vaktitel Klusvisie over van Sanders Media. Klusvisie bestaat uit een magazine, nieuwsbrief en website, en richt zich op klusbedrijven, zzp'ers in de bouw en kleine aannemers. Klusvisie zal voortaan samengaan met ZO!Bouw, een ander merk van Eisma Media Groep, dat zich eveneens op deze doelgroep richt. ZO!Bouw gaat op in de titel Klusvisie en verschijnt zes keer per jaar in 2024. Daarnaast biedt de bijbehorende website dagelijks praktische vakinformatie en relevante content.


  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.