Nieuwe propositie op LINDA.nl: Gesponsorde online rubriek

LINDAmeiden.nl en LINDA.nl

De nieuwe propositie is een online rubriek in de look&feel van LINDA. of LINDA.meiden. Deze sluit aan bij de overige redactionele content en behoefte van de doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan een thematische rubriek met een minimale reeks van drie ‘afleveringen’ geschreven in samenspraak met de redactie. Via een clickout kan er doorgelinkt worden naar de site van de adverteerder. De rubriek wordt voor een campagneperiode ingezet, maar blijft in principe voor één jaar vindbaar op LINDA.nl. De gesponsorde rubriek bestaat uit 3 gesponsorde redactionele artikelen, 3 Instagram stories, 3 doorplaatsingen in de nieuwsbrief en 3 keer een Facebook post. Binnen de database Retriever.nl vind je een volledig overzicht van alle mogelijkheden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.