GOLF.NL

GOLF.NL

De Nederlandse Golf Federatie verzorgt per 1 januari 2022 zelf de advertentieverkoop vanGOLF.NL. Voorheen werd dit gedaan door TIG Sports B.V. GOLF.NL bestaat uit een digitaal magazine, een nieuwsbrief en website. Het digitale magazine verschijnt 2x per jaar en is beschikbaar voor alle geregistreerde golfers in Nederland. Met terugkerende thema’s als lifestyle, golfbeleving, golfreizen, culinair, achtergrondverhalen en interviews. De nieuwsbrief verschijnt 2x per week bij 140.000 abonnees.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.