Hearst lanceert magazine rondom de NL’se YouTuber Dylan Haegens

Hearst lanceert magazine rondom de NL’se YouTuber Dylan Haegens

Hearst heeft 27 november 2018 'De Dylan' gelanceerd. Het magazine is gericht op jongens en meisjes van 8 tot 15 jaar en geeft een kijkje in de wereld van de bekende Nederlandse YouTuber Dylan Haegens. Dylan laat op een persoonlijke manier en met veel humor zien dat kinderen zichzelf mogen zijn, en dat anders zijn juist heel leuk is. Dylan Haegens heeft een grote achterban op social media, waaronder 1,4 miljoen abonnees op YouTube en 702.000 volgers op Instagram. De Dylan verschijnt 10x per jaar in een oplage van 55.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 4.250 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.