Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.