Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant verandert haar focus naar social en online en verschijnt in print voor het laatst in de huidige twee-wekelijkse vorm op 28 maart 2017. Omdat Hitkrant dan precies veertig jaar bestaat wordt dit gevierd met een extra dikke 'Fab Forty special', inclusief vernieuwde website en app. Daarna verschijnt de titel 6x per jaar als een speciale uitgave met extra veel posters die de lezeressen zelf kunnen uitkiezen. Hitkrant wordt uitgegeven door ZPRESS Young.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.