Holland Herald en Flying Dutchman naar Hearst Magazines Netherlands

Holland Herald en Flying Dutchman naar Hearst Magazines Netherlands

Met ingang van 1 juli 2021 verzorgt Hearst Magazines Netherlands naast de publishing activiteiten ook de advertentieverkoop voor de KLM magazines Holland Herald en Flying Dutchman. Holland Herald is een inflight magazine en verschijnt in 2021 6x aan boord bij KLM, als cadeautje voor alle passagiers. Flying Dutchman magazine is exclusief voor Flying Blue-deelnemers. Het magazine verschijnt 4x per jaar in een oplage van 180.000 exemplaren met reisverhalen, hotspots en het laatste KLM- en Flying Blue-nieuws.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.