Hoordetail; nieuw vakblad voor audiciens

Hoordetail; nieuw vakblad voor audiciens

GPmedia BV heeft 8 december jl. het vakblad Hoordetail gelanceerd voor de totale hoorbranche. Hoordetail richt zich primair op audiciens schrijft over alles wat met het goed horen te maken heeft. Zo komen redactionele thema's over hoortoestellen, gehoorbescherming, oorstukken en gehoorverbetering aan bod. Hoordetail verschijnt 4x per jaar in een oplage van 1.300 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC bedragen 1.650 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.