Kleuterzaken: nieuw tijdschrift voor kleuterprofessionals

Kleuterzaken

Op 3 april 2024 is 'Kleuterzaken' gelanceerd, een nieuw tijdschrift gericht op onderwijsprofessionals die met kleuters werken. Het magazine biedt een mix van theoretische inzichten en praktische informatie, bedoeld voor directe toepassing in de klas. Met een specifieke focus op de circa 35.000 kleuterprofessionals in Nederland, waaronder kleuterleerkrachten en onderbouwcoördinatoren, voorziet 'Kleuterzaken' in de vraag naar gespecialiseerde kennis binnen dit vakgebied. Het blad verschijnt in 2024 vier keer per jaar en vanaf 2025 vijf keer per jaar. Het wordt uitgegeven door Instondo B.V., die ook de advertentieverkoop verzorgt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.