Lancering van nieuw netwerk door Ocean Outdoor: City Entrance

Ocean Outdoor: City Entrance

Ocean Outdoor heeft een nieuw netwerk gelanceerd gericht op de prominente forenzensteden van Nederland, genaamd City Entrance. Dit netwerk biedt met 58 digitale en traditionele schermen rondom steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven de mogelijkheid voor merken om hun zichtbaarheid te vergroten. Deze schermen zijn strategisch geplaatst bij belangrijke stadspoorten en verkeersaders.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.