Magazine GLK! gelanceerd

Magazine GLK! gelanceerd

Uphill Battle uitgevers heeft 16 november jl. het magazine GLK! gelanceerd. GLK!, met als motto 'Gezonder leven kan!', wil een breed publiek inspireren en informeren over een gezondere levensstijl. Met aandacht voor alles wat met gezondheid te maken heeft: bewegen, voeding, welzijn, preventie en zelfzorg. Het magazine wordt in een oplage van 100.000 exemplaren verspreid via o.a. drogisten, biowinkels, fysiotherapeuten, apothekers, huisartsen en boekhandels. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 3.000 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.