Media Groep Limburg lanceert nieuw magazine: L-magazine

Media Groep Limburg lanceert nieuw magazine: L-magazine

Media Groep Limburg geeft per 21 mei a.s. een nieuw magazine uit: L-magazine. Dit blad valt iedere zaterdag op de mat bij abonnees van De Limburger en het Limburgs Dagblad. Het nieuwe magazine staat in het teken van werk, gezin, uitgaan en de dingen die het leven mooi maken. De nieuwe titel volgt op een restyling van Dagblad de Limburger. Het dagblad zal De Limburger gaan heten en wordt voorzien van een nieuw lettertype en een nieuw logo. De website van de titel krijgt de nieuwe url delimburger.nl. L-magazine verschijnt wekelijks en heeft een bereik van 392.000 (NOM Printmonitor 2014 II – 2015 I). De kosten voor 1/1 FC bedragen 7.093 euro voor de gehele oplage, maar er kan ook per verspreidingsgebied geadverteerd worden. Zie Retriever voor alle mogelijkheden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.