Mediahuis Limburg lanceert dagbladmagazine Zine

Mediahuis Limburg lanceert dagbladmagazine Zine

Mediahuis Limburg lanceert 22 januari 2022 Zine. Deze titel is een gratis maandbijlage in magazine-formaat van De Limburger en verschijnt ook op de e-paper app. Zine is een gids voor iedereen die zichzelf én de wereld beter wil begrijpen. Met verhalen in woord en beeld die je aan het denken zetten en je leven fijner maken. Constructief, inspirerend, herkenbaar en toekomstgericht. Een ontdekkingsreis rond thema’s als slim leven, (mentale) gezondheid, zingeving, omgaan met je omgeving en leven in Limburg. Het totale bereik van Zine is 337.800 en het 1/1 FC tarief bedraagt 2.077 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.