Nieuw huis-aan-huisblad: De Week van Borne

Nieuw huis-aan-huisblad: De Week van Borne

Uitgeverij Heinink Media geeft sinds 23 maart jl. een nieuw nieuwsblad uit: De Week van Borne. Het blad wordt huis-aan-huis verspreid in de gemeente Borne in een oplage van 14.000 exemplaren. Na de zomervakantie verschijnt de titel wekelijks op woensdag, de verschijningsdata hiervoor zijn te vinden in Retriever. De kosten voor 1/1 FC bedragen 600 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.