Nieuw Magazine Pure Luxe

Nieuw Magazine Pure Luxe

Pure Luxe Media & Events heeft 16 februari jl. haar eerste magazine Pure Luxe gelanceerd. De doelgroep zijn mannen en vrouwen in de leeftijdcategorie 21–75 jaar, vaak met een bovengemiddelde financiële status en/of een leidinggevende positie. Naast het online platform wordt het fysieke Pure Luxe magazine met een oplage van 10.000 exemplaren elk kwartaal verspreid via een netwerk van vaste adressen, distributiepunten en via de relaties van Pure Luxe. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 1.995 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC Media

Kennismaken met…

Image of Jerome Kuijken
Jerome Kuijken
Managing Director bij De Speld & Partners
In drie woorden: Live, laugh, love
cup of coffee
Zwart
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.