Nieuw magazine: Science World

Nieuw magazine: Science World

F&L Publishing Group B.V. lanceert 1 december a.s. de nieuwe titel Science World. Met behulp van de wetenschap geeft Science World de lezer nieuwe en verrassende inzichten over technologische ontwikkelingen, de natuur, wetenschap, ruimte, tijd en tegendraadse inzichten. Science World richt zich op iedereen met een nieuwsgierige geest, voornamelijk mannen en vrouwen in de leeftijd van 20 tot en met 50 jaar. De titel verschijnt 10x per jaar in een oplage van 20.000 exemplaren. Kosten voor 1/1 FC bedragen 1.850 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.