Nieuw magazine voor corporatieprofessionals: TwintigDertig

TwintigDertig

SGNM lanceert 13 november a.s. het vakblad 'TwintigDertig'. Het magazine richt zich op de drie grootste bouw- en installatiethema’s van de corporatiesector voor de komende jaren: de bouwopgave (nieuwbouw), verduurzaming van de bestaande woningvoorraad en innovaties in onderhoud. TwintigDertig wordt op naam en in controlled circulation verspreid onder managers vastgoed, managers asset en beheer, managers onderhoud, managers techniek, portefeuillehouders duurzaamheid en portefeuillehouders bewoners. De frequentie is 4x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.