Nieuw tijdschrift De Cardioloog

Nieuw tijdschrift De Cardioloog

De Cardioloog is het nieuwe tijdschrift voor en door cardiologen, dat wordt samengesteld door een onafhankelijke redactie van toonaangevende cardiologen. Het tijdschrift faciliteert de informatie-uitwisseling en meningsvorming over onder meer medisch-inhoudelijke ontwikkelingen, farmaceutica, vertaling van wetenschap naar praktijk, richtlijnen, opleiding, kwaliteit en marktwerking. De doelgroep bestaat uit cardiologen, aios cardiologie en internisten vaculaire geneeskunde. De Cardioloog wordt uitgegeven door BPM Medica en verschijnt 4x per jaar in een oplage van 1.500 exemplaren. Het advertentietarief voor 1/1 pagina FC bedraagt 3.240 euro en de advertentieverkoop wordt verzorgd door Cross Media Nederland.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.