nieuw tijdschrift: De Liefde

nieuw tijdschrift: De Liefde

Op 21 mei 2019 lanceert Credits Media b.v. 'De Liefde'. Het magazine schrijft verhalen en feiten over alles wat met liefde te maken heeft en geeft daarbij advies en inspiratie. Hoofdredacteur Ruud Hollander heeft eerder een titel met dezelfde naam uitgegeven voor een wat jongere doelgroep bij de toenmalige Weekbladpers (nu WPG Media). Deze nieuwe titel richt zich echter op een iets oudere doelgroep, namelijk vrouwen van 35 jaar en ouder. De liefde verschijnt in 2019 twee keer en per 2020 4x per jaar in een drukoplage van 40.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 3.250 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.