Vega Lifestyle Magazine wijzigt naam in VegaVega

Vega Lifestyle Magazine wijzigt naam in VegaVega

De op 18 maart jl. gelanceerde titel Vega Lifestyle Magazine verandert van naam. Per 4 oktober a.s. verschijnt het magazine onder de naam VegaVega. Het magazine richt zich op veganisten, vegetariërs en anderen die een duurzame levensstijl omarmen. Het magazine verschijnt 4x per jaar en heeft een oplage van 5.000 exemplaren. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Sano. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 575 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.