Nieuwe huis-aan-huiskrant voor Scheveningen

Nieuwe huis-aan-huiskrant voor Scheveningen

Sinds begin september is het Haagse stadsdeel Scheveningen een huis-aan-huisblad rijker. 'De Scheveninger' verschijnt wekelijks op dinsdag in een oplage van 26.000 exemplaren. Den Heijer Uitgeverij heeft deze titel 5 september jl. gelanceerd. De kosten voor 1/1 FC bedragen 795 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.