Nieuw mannenmagazine van Everon Jackson Hooi heet #ONE Magazine

Nieuw mannenmagazine van Everon Jackson Hooi heet #ONE Magazine

F&L Publishing Group B.V. lanceert 24 juni a.s. in samenwerking met Everon Jackson Hooi #ONE Magazine. De titel richt zich op mannen met ballen tussen de 25 en 45 jaar. Mode, auto’s, vrouwen en sport komen aan bod, precies wat een stoere, stijlvolle man wil. In het eerste nummer wordt onder andere de nieuwe Volkswagen Golf Clubsport getest, traint Everon een dag mee met de Luchtmobiele Brigade en geven de geheimzinnige oprichters van RUMAG, het blog op Facebook en Instagram met meer dan een miljoen volgers, eindelijk een interview. #ONE Magazine verschijnt 4x per jaar, in een oplage van 20.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 2.950 euro. Verder zijn er ook advertentiemogelijkheden zoals branded content en product placement en kan er samengewerkt worden aan launch events en goodie bags. Klik hier voor een speciale sneakpreview van #ONE!

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.