Nieuwe titel (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS

Nieuwe titel (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS

Romeo Delta MultiMedia BV lanceert 22 februari a.s. het magazine (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS en de website bouweeneigenhuis.nl. Deze titel bestaat uit 3 verschillende edities, gericht op Arnhem, Nijmegen en Ede. In het magazine staan inspirerende en informatieve artikelen over het (ver)bouwen van een eigen huis. De doelgroep zijn tweeverdieners met een boven modaal inkomen in de leeftijd tussen 30 en 55 jaar oud met een woning van 15 jaar of ouder. Elke editie verschijnt 2x per jaar middels gesegmenteerde huis-aan-huis verspreiding. Postcodegebieden waar de doelgroep het sterkst vertegenwoordigd is worden geselecteerd. De oplage bestaat uit 20.000 exemplaren per editie en de kosten voor een 1/1 FC bedragen 995 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.