NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

In Retriever zijn de nieuwe bereikcijfers van landelijke en regionale dagbladen en magazines van de NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) gepubliceerd. Dit is de tweede publicatie van het NOM onder de vlag van NMO (Nationaal Media Onderzoek). De nieuwe cijfers zijn op basis van de veldwerkperiode Q4-2020 t/m Q3-2021.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.