Normaal gesproken geven we de training op locatie in het College Hotel in Amsterdam. Nu dit niet kan, bieden we mediaprofessionals de unieke mogelijkheid om de training tegen een gereduceerd tarief online te volgen! Tijdens deze interactieve online dagtraining worden alle stappen uit het mediaplanningsproces besproken en zal er ook worden stilgestaan op de effecten van de Coronacrisis. Je bent na afloop bekend met alle factoren die van invloed zijn op een succesvolle mediacampagne. Schrijf je direct in! Doelgroep: Marketing-/Communicatie Managers, Sales/Account Managers, PR Managers, Media-adviseurs Datum: vrijdag 15 mei 2020 Duur training: 1 dag (9.30-16.00) Trainer: Corina Soethof (Erkend Trainer) Kosten: € 329,-* (ex. BTW) *40% korting op het reguliere tarief omdat het een online training betreft Leerdoelen: •Trends en ontwikkelingen in de marketing- & communicatiebranche (ook de effecten van de Coronacrisis komen hier aan bod) • Factoren die van invloed zijn op een succesvolle mediacampagne • Alle fases van het mediaplanningsproces • Media inkoop tips & tricks Testimonials:“Erg leuk om met mensen te zitten uit verschillende werkgebieden, om meer te weten over het vak.” Nikki Wester, marketing coördinator, Kubus Sports“Leerzame training die perfect aansluit op de werkzaamheden in de branche.” Stefani Romani, mediaplanner rtv, Zuiver Media“Voor mij heeft deze training mij alle benodigde kennis gegeven die ik tijdens mijn werk kan toepassen.” Michelle Matthiesen, accountmanager, JCDecaux Nederland