NRC alleen nog als ochtendkrant en merknaam NRC Handelsblad verdwijnt

NRC alleen nog als ochtendkrant en merknaam NRC Handelsblad verdwijnt

NRC Media stopt vanwege gestegen distributiekosten met de middagkrant en NRC gaat alleen nog als ochtendkrant verschijnen. De laatste middagkrant verschijnt op 25 april. De merknaam NRC Handelsblad, in 1970 ontstaan na een fusie tussen het Algemeen Handelsblad en de Nieuwe Rotterdamse Courant, verdwijnt. De ochtendkrant heet NRC en ook de digitale editie van NRC Handelsblad stopt. Abonnees daarop krijgen automatisch toegang tot NRC, die vanaf vier uur ‘s ochtends is te downloaden.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.