OOHA Media Overgenomen door Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Op 14 juli jl. heeft Hillenaar Outdoor OOHA Media overgenomen. Als gevolg hiervan is het merk 'OOHA Media' opgeheven en zijn veertien digitale schermen, verspreid over belangrijke locaties zoals de A2, A58 en de A12, toegevoegd aan het bestaande netwerk van Hillenaar Outdoor. Na deze transactie exploiteert Hillenaar Outdoor nu in totaal 60 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.


  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.