Pijper Media gaat Voetbal Inside uitgeven

Pijper Media gaat Voetbal Inside uitgeven

Pijper Media gaat in partnership met RTL het nieuwe magazine Voetbal Inside op de markt brengen. Naast interviews en fotoreportages met de zes hoofdpersonen verschijnen er ook verhalen en fotoshoots met de toppers uit de voetbalwereld. De redactie wordt, net als op tv, met de nodige humor doorspekt. Het magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 90.000 exemplaren. Het tarief voor 1/1 pagina FC bedraagt 8.400 euro. Het eerste nummer wordt 15 december a.s. gelanceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.