PINDA* heet nu PINDAH*

PINDA* heet nu PINDAH*

De titel PINDA* van Stichting Indomedia heet per 12 mei 2020 PINDAH*. Het magazine leidt de lezer als een gids van Indisch Nederland, voor iedereen die nieuwsgierig is naar het Indische verhaal. Dit doet de redactie door mensen die zelf banden hebben met voormalig Nederlands-Indië en Indonesië aan het woord te laten. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Value Zipper.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.